مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 11:202023-01-01سياسي

جان فدا| دهه نودی ها، میداندار سردار دلها شدند+عکس


در انتظار بودم که مجری به جایگاه برود و جمعیت را از چشم انتظاری نجات دهد اما ناگهان کودک دهه نودی با لحن بچه گانه اش گفت: «به نام آن که حاج قاسم را نام بخشید.

- خبرگزاری فارس- شهرستان دیر، فاطمه مظفری پور: وارد جایگاه اختصاصی کودکان شدم، هر کجا سر بر می گرداندی، نگاهی یا گاه نمادی از حاج قاسم بود! فضای مسجد جامع آبدان به کلی تغییر کرده بود؛ پارچه های رنگی و ریسه های دست ساز از کف تا سقف را مصادره کرده بود، تزیینات دست سازی که از سر و رویشان می بارید که چند روزی صرف ساختنشان شده است چرا که دیوارهای بی روح را جان بخشیده بود.

در انتظار بودم که مجری به جایگاه برود و جمعیت را از چشم انتظاری نجات دهد اما ناگهان کودک دهه نودی با لحن بچه گانه اش گفت: به نام آن که حاج قاسم را نام بخشید.

به کودک سفیدروی که گونه هایش از استرس خراب بودن میکروفون سرخ شده بود زل زدم؛ این کلماتی که از کامش بیرون می آمد چیزی فراتر از توان یک کودک دهه نودی بود! اما محبت سردار دلها، دهه نودی ها را هم میداندار می کند! این میدانداری به همینجا ختم نشد به طوری که تمام آیین سالروز شهادت سردار دلها با اجرای بیش از ده ها کودک دهه نودی ادامه یافت.

شعار دهه نودی ها؛ رهسپاریم با ولایت تا شهادت سربندهای رنگی یا فاطمه الزهرا(س) نقش بر پیشانی دهه نودی ها بسته بود و شعارهای من هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| دهه نودی ها، میداندار سردار دلها شدند+عکس

جان فدا| دهه نودی ها، میداندار سردار دلها شدند+عکس